Ogłoszenie Burmistrza Miasta
13.05.2011

BURMISTRZ  MIASTA  PŁOŃSK

ogłasza   przetarg  nieograniczony na

dzierżawę nieruchomości położonej w Szerominku gm. Płońsk stanowiącej cmentarz komunalny, zabudowanej Domem Pogrzebowym będącą własnością Gminy Miasto Płońsk.

Oferta winna być złożona Kancelarii w Sali Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Płońsku przy ulicy Płockiej 39, do  dnia  16.05.2011 roku  do godz. 1200. Ofertę sporządzoną w języku polskim należy umieścić w zaklejonej kopercie opisanej: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres oferenta, opis – „Oferta na dzierżawę nieruchomości położonej
w Szerominku gm. Płońsk stanowiącej cmentarz komunalny, zabudowanej Domem Pogrzebowym będąca własnością Gminy Miasto Płońsk.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.05.2011 roku  o  1230

Umowa dzierżawy zostanie zawarta na okres  10 lat.

1.    Zawartość oferty:

1)    Proponowana wysokość stawki czynszu (brutto). Minimalna wysokość stawki 1 500,00 zł brutto.

2)    Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub  zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

3)    Przebieg praktyki zawodowej, potwierdzającej doświadczenie w prowadzeniu usług zarządzania
i utrzymania cmentarzy.

4)    Informację o liczbie zatrudnionych pracowników. Wymagane jest aby osoba przewidziana do zarządzania cmentarzem posiadała licencję zarządcy nieruchomości.

5)    Informacja o posiadanym sprzęcie i środkach transportu.

2.     W zakres zadania wchodzi dzierżawa domu pogrzebowego oraz czynności administrowania
i utrzymania cmentarza komunalnego wynikające z ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t. j. Dz. U. z 2000 r. Nr 23 poz. 295 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do ustawy, w tym między innymi:
1) prowadzenie ksiąg cmentarnych metodą elektroniczną lub tradycyjną,
2) gospodarka miejscami grzebalnymi, wyznaczanie miejsc grzebalnych,
3) prowadzenie biura zarządcy cmentarza, załatwianie interesantów,
4) odpowiedzialność wobec uprawnionych organów i instytucji,
5) nadzór pochówków,
6) pobór i odprowadzanie opłat za miejsca pochówków,
7) utrzymanie i obsługa infrastruktury cmentarza, prace remontowe,
8) utrzymanie porządku i czystości,
9) utrzymanie zieleni,
10) nadzór i ochrona mienia,

11) ubezpieczenia nieruchomości

12) uiszczanie podatku od nieruchomości

3.    Uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:

Beata Klik               -  Dyrektor Wydziału Infrastruktury Technicznej

   tel. (023) 663 1 311

Krzysztof Jakubiak -  Inspektor w Wydziale Infrastruktury Technicznej

   tel. (023) 663 1 337

4.    Przy wyborze najkorzystniejszej oferty stosowane będzie następujące kryterium:

1)    Cena  – 100 %.
                                                                                                    
BURMISTRZ MIASTA PŁOŃSK
                                                                                                                        /-/
                                                                                                            
Andrzej Pietrasik