Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. zaprasza do udziału w bezpłatnych szkoleniach
18.01.2013

Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. zaprasza do udziału w projekcie BEZPŁATNYCH SZKOLEŃ pt. "I Teraz Mazowsze II".
Honorowy patronat nad projektem objął Marszałek Województwa Mazowieckiego, Pan Adam Struzik.
Projekt jest skierowany do pracujących osób dorosłych, zatrudnionych na terenie województwa mazowieckiego, które z własnej inicjatywy są zainteresowane nabyciem nowych, uzupełnieniem lub podwyższeniem kwalifikacji i umiejętności poza godzinami pracy.


Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII „Regionalne kadry gospodarki”, działanie 8.1.1. i będzie trwał do 31 października 2013 r.
Szczegółowe informacje na stronie projektu www.itm2.pl

 

Zapraszamy na szkolenie:


 Faktura elektroniczna Wykorzystanie podpisu elektronicznego do wystawiania dokumentów księgowych


Dostępne terminy:
12.01.2013r- Radom
19.01.2013r- Radom
02.02.2013r- Warszawa


 Grupa docelowa:


Uczestnikiem szkolenia może być dorosła osoba zatrudniona na terenie województwa mazowieckiego na podstawie umowy o pracę lub innej umowy cywilno-prawnej, która wyraża chęć nabycia, podnoszenia lub uzupełnienia kwalifikacji zawodowych poza miejscem i czasem pracy.
 Oczekiwane przygotowanie słuchaczy:
Podstawowa znajomość systemu Windows 98/2000/XP, znajomość podstawowej, obsługi MS Word.


 Program szkolenia:


Czym jest podpis elektroniczny?
Jak uzyskać podpis elektroniczny?
Kwalifikowany i niekwalifikowany certyfikat - różnice.
Omówienie kwestii bezpieczeństwa związanych z e-podpisem.
Złożenie podpisu elektronicznego (uczestnicy otrzymują zestaw do podpisu elektronicznego na którym wykonują dalsze ćwiczenia).
Czym jest faktura elektroniczna?
Czym różni się faktura papierowa, a elektroniczna (dlaczego na e-fakturze wymagany jest podpis)?
Analiza wymagań prawnych narzucanych na podatnika (przyjmowanie akceptacji, moment dostarczenia, archiwizacja).
Podpisanie faktury elektronicznej.
Wystawienie faktury elektronicznej.
Przykłady wykorzystania e-faktury (case’y) - sklep internetowy, hurtownia, freelancer.
Szczególne postępowanie z e-fakturą:
· po czym poznać, że otrzymany dokument jest fakturą elektroniczną,
· czy można drukować e-fakturę,
· jak wystawić korektę/duplikat do e-faktury? Można papierowy,
· czy można korzystać z innej formy podpisu niż podpis kwalifikowany,
· jak wystawiać paragon do e-faktury,
· jak księgować e-fakturę?
· 
Kwalifikacja po ukończeniu szkolenia:
Zaświadczenie lub certyfikat wydane przez firmę prowadzącą szkolenie.