Coraz więcej mieszkańców i przedsiębiorców oczekuje szybszego załatwiania wymaganych pozwoleń i dokumentów drogą elektroniczną oraz łatwego i powszechnego dostępu do aktualnej i szczegółowej informacji o terenie.
Chcąc kontynuować działania w tym zakresie najbliżej do oczekiwań mieszkańców, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie przygotował ankietę badania potrzeb mieszkańców.
Wypełnienie ankiety zajmie 5-10 min, a wartością dodaną z jej wypełnienia będzie uruchomienie przez administrację publiczną elektronicznych usług jak najbardziej zgodnych z oczekiwaniami ich odbiorców czyli mieszkańców, przedsiębiorców i instytucji.
Wyniki ankiety będą zbierane przez Departament Geodezji i Kartografii Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie.
Ankieta będzie aktywna do 20 września 2015 r.
Bardzo dziękujemy za poświęcony czas.
Ankieta dostępna jest na stronie: https://docs.google.com/forms/d/1BDiNyvhKMlCoP4Bt5BU3r8JWtdJEVzexN3EbxqJM4RE/viewform?c=0&w=1